Tuesday, April 26, 2011

Manageable


Mari susun dan list kerja kita ikut priority:

PENTING DAN SEGERA
PENTING TAPI TIDAK SEGERA
TIDAK PENTING TAPI SEGERA
TIDAK PENTING DAN TIDAK SEGERA

Barula tersusun urusan kan? ^___^

Tapi, kalau file under "penting dan segera" sangat-sangat-sangat banyaaak.. camno? *%*#^(^!(^*&!

Sekarang sedang sibuk setelkan carry marks. Dua subjek plus dua subjek makmal. Kerja ditambah pulak dengan EAC nak datang meng-akridetasi pulak lagi seminggu ni. Berpinar2 tgk file bersepah2 atas meja. Ni baru jadi pekerja picisan nih.. Haiyaaa @__@


Walau sibuk dgn tugas office, hati asyik teringat pada correction thesis. Nak buat! Nak buat! ;D

Saya juga rindu nak menulis jurnal (apakah?). Sedang mencari2 masa untuk menulis -_____-


p/s: Tolong, somebody ajar saya cara menguruskan masa dan kehidupan.. huhu


3 comments:

Fatima Saiful said...

cane tak penting tapi segera???mcm da masuk kategori penting le dak???:D..
impom aku bile ko da jump org yg dpt mengaja menguruskan mase..sebab aku bile da fedap tatau nk buat mane satu..solusi=TIDO!!

Fizah said...

take, tak penting tp segera tu cthnya shopping masa tgh sale kut. tak penting tu tp perlu SEGERA dilakukan. huehuee..

MiSs iiMa said...

amalkanlaa baca quran or zikir pagi2,zikir time otw nkgi keje ke.insyaAllah dipermudah urusan kita sepanjang hari tanpa kita sedar :)