Friday, November 11, 2011

Kehadiran orang baru ^__^


Update ringkas :)

Nak perkenalkan 'orang baru' dalam keluarga kami. Anak kakak saya yang kedua. Adik kepada Umar Rayyan. Lahir pada 2/11/2011 (tak secantik 11/11/11..tapi, boleh lah kan? kan? hahaha nak jugaakk) Nama masih tak finalize. Antara Sarah Khadeeja atau Sarah Aisyah. Mana-mana pun ok, sedap.. MakNgah setuju! :D

Ketika Sarah masih di hospital.
Sebijik macam abang Umar.. terutama tang lubang idung. kikikik :D


Umar masih tidak biasa dengan kehadiran adik Sarah. Bila sebut adik, dia akan tunjuk adik Najla dia. Lama-lama ok la tu. Najla yg sgt suka baby ni pulak, sikit-sikit nak cium Sarah. Sian Sarah, tak lekang dek air liur :D *petanda nak adik?

Skang ni saya dalam fasa yg semua orang akan bertanya "bila nak no-2?", "bila Najla nak dapat adik?". Wah kalau boleh main ting-ting-ting terus dapat memang sonang yo :P InsyaAllah, kalau ada rezeki. Ada juga kawan2 yg seangkatan (anak berusia setahun) nak tunggu anak pertama besar sikit, paling kurang 2 tahun. Saya? Tak pasti ^__^ Saya tidaklah menunggu-nunggu, tapi bila tengok kawan2 dapat baby baru... comel.. datang la jugak perasaan cemburu tu kan.. hahahah *__*

Semoga ada rezeki lagi untuk dapat baby dalam masa terdekat ni *eceh* InsyaAllah. Kita hanya merancang, Allah Maha Mengetahui, mana yang terbaik


Sekian, merapu di kala kerja bertindun-tindun O__________O


4 comments:

syuhaila binti mustafa said...

same birthday dgn DQ.. cuma dq 2010. :) akak, jom lh sama2 kita tmbh lg.. :P

Fatima Saiful said...

najla nk adik ek???sabar ek najlaaa~ in the making tuh...muahahaha!!!Betol Mawa, kite merancang...tapi Allah penentu segalenye. Ko kene soalan bile nk tambah...aku plak, org tanye tanak rancang ke??aku dah mls nk jwb, aku ckp...ANAK ITU REZEKI ALLAH.ALLAH NAK BAGI, KITE TERIMA SHJ.ALLAH MAHA MENGETAHUI KITE BERSEDIA ATAU TIDAK..;)

sisanizu said...

he he..mawar..adik umar ni baru betul sarah..dulu igtkan gegel kan seblum umar kuar tu..

ieza said...

aminnnnnnn, nanti najla dapatla adik baru tuh hihi