Tuesday, April 2, 2013

Sudah pulang


Assalamualaikum wbt. Apa khabar sahabats..? :)

Lama blog ni tak hapdet.. tihihihititi


Alhamdulillah. Saya dan suami dah selamat pulang ke tanahair. Selesai menunaikan ibadah umrah dan ziarah. Moga ibadah diterimaNya dan istiqomah. Aminn.. Alhamdulillah kesihatan saya sepanjang kat sana, baik2 saja. Ada rezeki nanti saya share cerita dan pengalaman spanjang kat sana. Dah rindu :'( Moga dipanggil menjadi tetamu Allah lagi nanti. Ibadah haji pula InshaaAllah. Mari kita usaha

Sekarang sedang menyetelkan kerja2 tertangguh dua minggu. Terima kasih kepada kawan2 yang back-up kerja2 saya. Ada yang menyusahkan ke? Huhu hanya Allah swt saja yg dapat membalas. Nanti saya balas dengan kurma dan air zam-zam yep. Hihi

Sekian dulu.


5 comments:

Fizah said...

jumpa inaAcik tak? hihi

tabarakallah sahabat! sonok dgr kwn2 bertamu awal ke sana..doakan kami pula menyusul..=)

ummie said...

Alhamdulillah...seronoknya mawar...x tahu pun kamu pergi...jangan lupa share pengalaman kt sana...

juelee said...

alhamdulillah.... doakan kami pulak ye mawar

ily♥ said...

alhamdulillah...bestnye..moga2 ade rezeki kami...maar bawak najla skali?

sisanizu said...

tahniah. nk pegi jugak...