Saturday, September 18, 2010

A Bundle of Joy!

Assalamualaikum wbt..
Salam Aidilfitri..Salam 1Malaysia..Salam semuanya :)))))

Alhamdulillah..si comel ini selamat dilahirkan pada 15 September 2010 (6 Syawal) pukul 1.12 ptg di Hospital Pakar AnNur Bangi.


Cerita pasal delivery akan disambung nanti. Skang ni sy berada di rumah mak di Shah Alam sedang berpantang-larang. Heheh.. Terima Kasih kepada sumer kengkawan yg dtg melawat di hospital dan di rumah. Perasaan sy ketika ini adalah sgt gembira. dan sgt enjoy ber-breast-feeding! Hiiiii.. Terima Kasih kepada Kak Sarah utk entry yg sgt useful ini.. :))) dan juga rakan2 blogger @ ibu2 BF lain terutamanya ibu imaan. Heheh.. Suke!

Ok, sehingga bertemu lagi nantik di entry yg lain!

Op lupa..si comel ini kami namakan
Najla Nafeesa. Najla bermaksud bright/wide/beautiful eyes. Nafeesa pula maksudnya yang amat bernilai. Here we goes..si mata yang cantik dan amat bernilai. Moga menjadi anak yang baik dan solehah. Aminn

p/s : mcm kene tukar je tema kaler blog ni. eheh

13 comments:

eenasuzira abdullah said...

welcome Najla.

congrats mawar.

sangat comel. happy BF ((;

Imaan09 said...

alahai..TAHNIAH..comelnya..go go go breastfeeding!

cerita-gadis-ini said...

mawar..thniah..comelnye najla

Werdah said...

Salam Mawar.

Tahniah cikgu ucapkan...Tumpang gembira dengan kehadiran Najla Nafeesa ...

Ainul said...

congrats mawar..nanti kami p tgk baby ye:)

sarah shafie said...

thniah mawar...hehe..

UmmiUmmar said...

tahniah mawar..semoga dipermudahkan segalanya,dimurahkan rezki agar si comel najla membesar sehat dgn titisan susu ibu kurniaan Ilahi..Insyaallah..

p/s: najla beza setahun sehari dgn Ummar =)

Lia Akma said...

kak mawar..congrats..comey sgt2!:)

ummie said...

congratz mawar....comelnya si Najla Nafeesa ini....semoga berjaya BF si kecil ini...

sisanizu said...

wah, Mawar..comelnya Najla!! semoga enjoy BF Najla dgn jayanya...proud of you..go go

Fatima Saiful said...

comel giler Najla Nafeesa...mcm ibunyer~;)
oo..tuh ka maksud Najla...patutla ms aku p tgk kat sepital tuh pon mate da terbuka luas...heheh~
anyway, tahniah mawar!!!

M a W a D D a H said...

tahniah mawar..comel name najla nafeesa..:)

aisha said...

congratz mawar!comel tul najla...selamat berpantang! =) take care!