Tuesday, December 18, 2012

makcik garang


Saya kan tak suka nak marah-marah orang tak tentu pasal. Lebih-lebih lagi kat student saya. Sebab nanti saya terbayang saya di tempat student saya. Mesti saya rasa lecturer tu emo. Ayat koman, "datang bulan kott.." -- nampak sangat dulu selalu buat kan..padan muka sendiri

Tapi tadi saya suda termarah budak2 rebina itu. Geram sangat. Esok nak seminar baru sua muka (Eh saya dulu begitukah?). Kemudian, apa ntah yang hendak di present kan, sepatah pun saya tak faham. Dan sudah gerenti beliau sendiri tak faham. Padahal berkali2 dah saya explain explain explain. Ok saya sedang marah. Tarik nafas sekarang.


Saya tak nak jadi pensyarah garang. Tapi saya rasa saya perlu 'lebih' garang selepas ini. Siap kauu.. grrr

p/s: teringat makcik kenit yang 'gawwang' kat taska tu... cepat la balik, boleh lepas rindu dan tenangkan perasaan marah makcik.. haisyyhh

2 comments:

Fatima Saiful said...

wow...mawar marah cane yerp???
dulu mase aku sekolah, cekgu aku akan moody time preknen...kalo tak peknen die ok je.. so, kitorang mmg da tau laa kalo die marah2 tuh.."herrmmm, peknen aa tuh"

p/s; terbayang 'makcik' genit itu mengetap bibir!!TAAAAAAKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOTTTTTTTTT!!!!!!!!

ayzaqaysukashah... said...

haha...mawar...aku kalo geram xleh nak marah bebudak ni...aku akan blah jek...pas dah tenang baru aku datang balik cakap apa yang diorang salah...hmm aku cube gak nak marah..tapi x berjaya...kalo aku geram aku ternangis...hadoi